niedziela, 25 marca 2018

Street style


Hej kochani :*
Ciesze się że z wami jestem, choć ostatnio brakuje mi czasu dla samej siebie staram się do was wracać minimum raz na dwa tygodnie. 
Ciężko mi opisać to co ostatnio dzieje się w moim życiu. ZA DUŻO to chyba dobre słowa.
Za dużo obowiązków, przygotowań, pracy.
 Brak czasu dla samej siebie.
Staram się być dla wszystkich i zapominam w tym wszystkim że przecież ja też się liczę. 
Dlatego postanowiłam że  trochę odpocznę i wybiorę się na mały odpoczynek :)
Ale to dopiero za jakiś czas :*

Idą święta więc znowu dużo pracy spada na moją osobę. Niestety nie spędzę tych świąt z rodziną, nie usiądę do jednego stołu z bliskimi i nie spotkam się z przyjaciółmi. Mimo to chcę aby te święta były tak wyjątkowe jak każde inne. Mam nadzieję że wasze będą równie piękne.
 Doceńcie to że będziecie razem ! 






Tyle zaplanowane na ten rok ale czy starczy czasu by wszystko zrealizować?
Chciała bym tyle zobaczyć, tyle poczuć, tyle zrobić.
Boję się że to wszystko na nic. Że nie idę w żadnym kierunku. 
Też tak macie?
Mimo to będę walczyć bo czuje że jestem coś warta!
Jestem komuś potrzebna !
A najważniejsze jest mieć przy sobie ludzi którzy podniosą cię na duchu i powiedzą nie teraz to innym razem ale;

 NIE PODDAWAJ SIĘ !

IDŹ DO PRZODU!

NIE REZYGNUJ!

SPRÓBUJ JESZCZE RAZ!

Dziękuję że otwieracie mi oczy na ważniejsze sprawy, dzięki wam doceniam to co mam.






BUTY- JD
LEGGINSY- SELECTFASHION
KOSZULA- ATMOSPHERE
KATANA- SELECTFASHION
KOLCZYKI- ATMOSPHERE
PLECAK- ALIEXPRESS

10 komentarzy:

  1. Buty świetne! Dużo siły i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego ;)
    Zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Tobie tez wszystkiego dobrego pozdrawiam ❤️

      Usuń
  3. Stylizacja nie do końca w moim stylu, bo te legginsy i koszula mnie nie przekonują, ale buty i kurteczkę chętnie bym Ci podebrała hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, buty bardzo mi sie podobaja :D Zycze duzo zdrowia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pozdrawiam :) również dużo dużo zdrowia :)

      Usuń
  5. Stylizacja super, zwłaszcza buciki są super! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mała Endzii w Wielkim Świecie , Blogger