czwartek, 1 lutego 2018

Pastelowa zima


Mam dla was dobrą lub złą wiadomość. Jeszcze tylko miesiąc i zawita u nas wiosna, mam nadzieje że to nie będzie tylko kalendarzowa wiosna ale że poczujemy to ,usłyszymy i zobaczymy.
Tym czasem musimy się cieszyć tym co jest a nie jest najgorzej.
Dziś chciałam wam przedstawić ciepłą ale i elegancką stylizacje. 

Kto powiedział że zimą musi być nudno. 
Ciepły włosiasty sweterek do tego długie czarne kozaki tworzą całkiem niezłą parę. Wszystko wykończone jest pastelowym płaszczem oraz szalikiem w tym samym odcieniu. Jako że w ten dzień pogoda w Londynie była wyjątkowo wietrzna ,skusiłam się na jeszcze jeden dodatek, a mianowicie czapkę.
W centrum na szczęście nie przywitał nas gwar ludzi jak to zwykle bywa , więc spokojnie mogliśmy porobić zdjęcia we wszystkich wybranych przez nas miejscach. 

london Eye

london Eye

london Eye








Widocznę na zdjęciach London Eye napewno robi dużo większe wrażenie na żywo. Koło ma 135 metrów a na nim znajdują się 32 kapsuły.
Wiecie co muszę się wam do czegoś przyznać.
Nigdy nie skorzystałam z tej atrakcji.
Nie byłam w muzeum figur woskowych
ani domu strachu.
Nie skupiam się na wspaniałych atrakcjach turystycznych jakie tutaj mam. Dopiero gdy w wolnej chwili oderwana od pracy i codziennych obowiązków wracam do miejsca w którym byłam setki razy poznaje to miejsce na nowo.








Uwielbiam tu wracać. Napewno wiele stylizacji zagości na moim blogu z centrum Londynu. Ale nie musicie się martwić zawsze będę szukać dla was coś nowego, orginalnego. Rzeczy i miejsc które będą komponować się w całość z moją osobowością. Bo świat ma nam tyle do zaoferowania a ja ? A ja czuję się jak taka:
 MAŁA ENDŻII W WIELKIM ŚWIECIE 



płaszcz- SELECTFASHION
sweterek - SELECTFASHION
kozaki - SELECTFASHION
szalik - ATMOSPHERE
czapka - SINSAY
zegarek - SINSAY

DO ZOBACZENIA KOCHANI W KOLEJNYM POŚCIE
MAŁA ENDŻII W WIELKIM ŚWIECIE





6 komentarzy:

Copyright © 2016 Mała Endzii w Wielkim Świecie , Blogger